10.9.10

Majdnem kígyóbőr kari

2010 szeptember 10
Újra itt vagyok. Bocsi hogy ilyen sokáig nem jelentkeztem de tudjátok nyár,buli,nyaralás! Közben azért ügyeskedtem. Itt az eredménye. Nagyon beleszerettem ezekbe a peyote karikba és persze a türkiz barna kombináció örök szerelem. 
Sajna ez már nem engem boldogít,elkelt. 
Van valakinek tapasztalata a miyuki galvanizált gyöngyökkel? 
A kedvenc karim amit persze nagyon sokat hordok megváltozott, lekopott...hihetetlen!
Elég drága és márkás a gyöngy ahhoz hogy így kiszúrjon velem! Segítség!    

8 megjegyzés:

BéKata írta...

De nagyon szépséges lett ez a kari!!!! Annyira irigyellek a türelmedért, én lehet soha nem fogom rászánni magam egy ilyenre... pedig úgy szeretném... szóval csorog a nyálam.... :-)))

Kritti írta...

Csodálatosan szép!!!! Gratulálok!

Piky73 írta...

Gyönyörű lett!

Ági mama írta...

Csodálatos lett a karid! Sajnos már én is tapasztaltam, hogy ezek a drága gyöngyök igencsak hamar elvesztik az eredeti színüket.

Edit írta...

Fantasztikusan szép!!! Nagyon tetszik!

Évi írta...

Gyönyörűűűűű!!!Én is nagyon szeretem ezeket a peyote karikat készíteni,minél bonyolultabb a minta,annál jobb!Sajnos az én tapasztalatom sem jobb ezekkel a gyöngyökkel.Gyönyörűek,de kopnak nagyon.

Enma írta...

Esta pulsera es preciosa. Está hrcha con muy buen gusto.

Unknown írta...

Nagyon ízléses,és szép,gratulálok!